Gut 7,1
basierend auf 3772 Bewertungen

Neueste Bewertungen

Filtern nach Reisetyp:
Gut



3772 Bewertungen
  • Hotel Zustand/Sauberkeit 7,1
  • Einrichtungen 5,9
  • Lage 8,7
  • Zimmerkomfort 7,0
  • Mitarbeiter 7,1
  • Preis-Leistung 7,0
  • Verpflegung 5,7
Sortieren nach

Cynthia aus Malaysia
Paar
Deluxe
Buchte im November 2014 4 Übernachtungen
Poor Cleanliness
the location
Location wise okay. Near temple street and MTR. Staff performance poor, not friendly at all. Cleanliness is poor as well. Cleaning not done even when we left hotel early morning and came back late. There's only one lift which won't be enough if hotel is packed.
Bewertet am 23 März 2015

Weng aus Singapur
Alleinreisender
Standard
Buchte 1 Übernachtung im März 2015
The aircon fan unit is very dirty
Location
The aircon fan unit is very dirty , bath room don't have shower gel
Bewertet am 19 März 2015

janthana aus Thailand
Familie mit Kleinkindern
Deluxe
Buchte im März 2015 3 Übernachtungen
This hotel is very goodlocation
Location is very good. Staffs are veryhelpful. Food near hotel is very good.
Bewertet am 17 März 2015

janthana aus Thailand
Familie mit Kleinkindern
Standard
Buchte im März 2015 3 Übernachtungen
This hotel is very good location
Location is very good. We can traval around and very easy for transportation such as bus train or go to air port
Bewertet am 17 März 2015

DERRICK aus Singapur
Familie mit Kleinkindern
Standard
Buchte im März 2015 4 Übernachtungen
5days4nights
Night market. Supper just below. Straight bus from Airport.
Nice and present. And also this is my 2nd time staying at KDNH. Overall is good.
Bewertet am 16 März 2015

JASMINE aus Singapur
Paar
Standard
Buchte 1 Übernachtung im März 2015
location
location , room comfort and environment
quite a good one
Bewertet am 12 März 2015

Kate aus Singapur
Paar
Standard
Buchte im März 2015 5 Übernachtungen
Good location but too noisy
location
the location was great but request for a higher floor if you are sensitive to noise. It is near a busy road and staying on the 3rd floor means I hear almost everyone's conversation on the road. We had requested to change to a higher floor but was told that the wifi was not ready until 2 days later. The phone was not working as well.
Bewertet am 12 März 2015

ZDRAVKO aus Serbien
Paar
Standard
Buchte im März 2015 2 Übernachtungen
good location but overrated
good location, comfortable bed, clean
We stayed for 2 nights in this hotel, because it is very convenient. Bus A21 drives you directly in front of the hotel, and the mtr station is just nearby. Location is the best part of it. We were upgraded to a family suite, but you could barely open your suitcase and move around. The bed was however comfortable and the room relatively clean, but the air and the aircon were a little stuffy. The hotel has only one lift (very slow) and no other facilities. The hotel charges you to keep your suitcases. In overall, okay for 2 nights, but we wouldn't necessarily come back.
Bewertet am 09 März 2015

Yoke aus Australien
Gruppen
Standard
Buchte im März 2015 5 Übernachtungen
good location.
Convenient , near market and MTR station
Room is ok but it was not what I expected. The room is quite small , not water supplies . The bath towel were tore .
Bewertet am 08 März 2015

Lai aus Hong Kong
Alleinreisender
Standard
Buchte 1 Übernachtung im Februar 2015
Lovely stay
Decent size room, tidy.
Staff are very friendly and nice. Room is quite big compare to similar priced hotels in hk. Our room was on the 7th floor away from Nathan Rd, which means we had a quite night sleep. So it is very important to ask for a higher level room. However as many others have mentioned, wifi needs improvement, Overall I would recommend this hotel to my friends
Bewertet am 01 März 2015


1

Wählen Sie Ihr Treueprogramm

Klicken Sie am oberen Ende der Seite auf PointsMAX und wählen Sie eins von vielen beliebten Fluglinien- und Treueprogrammen.

2

Wählen Sie ein Zimmer mit Punkten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Erhalten Sie bis zu 4900 Punkte

Jedes berechtigte Zimmer zeigt Ihnen die Punkteanzahl an, die Sie bei Ihrer Buchung erhalten.

3

Melden Sie sich an und erhalten Sie Punkte!

  • Mitgliedschaftsnummer des Programms
  • Ich tätige diese Buchung für jemand anderen.

Geben Sie während des Buchungsvorgangs die Mitgliedschaftsnummer des von Ihnen ausgewählten Programms an. Sie erhalten die Punkteanzahl, die Ihnen bei der Buchung angezeigt wurde, sobald Sie ausgecheckt haben. Es ist ganz einfach!

Beginnen Sie hier und wählen Sie Ihr bevorzugtes Programm aus: