Fantastisch 8,6
basierend auf 736 Bewertungen

Neueste Bewertungen

Filtern nach Reisetyp:
Fantastisch



736 Bewertungen
  • Hotel Zustand/Sauberkeit 9,1
  • Einrichtungen 8,2
  • Lage 8,5
  • Zimmerkomfort 8,7
  • Service 8,8
  • Preis-Leistung 8,0
  • Verpflegung 8,1
Sortieren nach

Chan aus Hong Kong
Geschäftsreisender
Grand Deluxe Ozeanblick
Buchte 1 Übernachtung im Juni 2016
Nice and clean
It is pitty they closed the lion bar
Bewertet am 30 Juni 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

lisa aus USA
Familie mit Kleinkindern
Grand Suite mit 1 Schlafzimmer
Buchte im Juni 2016 3 Übernachtungen
World Class
Restaurants were world class. Service was excellent even though we had to tell a manager to clean our room properly. The maids did a half effort job. Otherwise, everything was just perfect.
Bewertet am 26 Juni 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

bin aus China
Alleinreisender
Grand Zimmer
Buchte im Juni 2016 2 Übernachtungen
solo travelers
solo travelers
Bewertet am 25 Juni 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

jung aus Südkorea
Geschäftsreisender
1-Zimmer-Grand Suite
Buchte im Juni 2016 2 Übernachtungen
Not Bad
It was a good time to do my job at Macao. The overall condition was a good, however, staffs was too slow to handle things
Bewertet am 24 Juni 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

CLARE aus Vereinigtes Königreich
Paar
Grand Zimmer
Buchte im Mai 2016 3 Übernachtungen
Amazing place!
Wonderful hotel withfriendly & helpful staff. Extremely clean, good value for money and the pool is amazing!
Bewertet am 02 Juni 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

Wing aus Hong Kong
Paar
Grand Deluxe Ozeanblick
Buchte 1 Übernachtung im Mai 2016
Friendly staff
Friendly, helpful, excellent service, definitely will go back.
Bewertet am 29 Mai 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

JESSICA aus Singapur
Alleinreisender
Grand Deluxe Ozeanblick
Buchte im Mai 2016 3 Übernachtungen
Excellent service and clean hotel
Staff were very friendly and helpful (especially those at the concierge and reception desk). They were able to communicate in fluent English and the hotel is conveniently located. Would definitely recommend the hotel.
Bewertet am 25 Mai 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

Aurelia aus Frankreich
Gruppe
Grand Zimmer
Buchte 1 Übernachtung im April 2016
Disapointed ! Not a 5 stars hotel standards
I booked one night with 3 breakfasts at MGM Macau to surprise my friends. First thing that bothered me, in our absence the staff entered in our room to "clean" even if we didn't ask for it.. Then we had to take the ferry the next morning at 7AM in order to catch a flight in HK for the Philippines and we wanted to enjoy the great breakfast that we paid before the departure and a long travel day but what a surprise to learn that the breakfast starts at 7AM in a 5 stars hotel and not around 6AM like the other ones.. The hotel wasn't flexible about the fact to exceptionnally have the breakfast in our room before 7AM, they wanted us to pay for 3 new breakfasts room service and last they didn't want to reimburse us about the money we paid for the breakfast that we can't have.. I picked this hotel, for a 5 stars hotel experience for my friends it was their first time but they felt disapointed.. I took the package on agoda with the breakfast in purpose because I knew that we will have a very long day travelling.. I did many 5 stars hotel and they always try their best to fit your need but at MGM Macau they don't care about us. Still wanted to have my money back about the breakfast..
Bewertet am 12 Mai 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

Chingshyan aus Taiwan
Geschäftsreisender
Grand Zimmer
Buchte im April 2016 2 Übernachtungen
Good
Good
Bewertet am 25 April 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?

Chingshyan aus Taiwan
Geschäftsreisender
Grand Zimmer
Buchte 1 Übernachtung im April 2016
Good
Good
Bewertet am 24 April 2016
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich?


1

2

3

1234

Beginnen Sie hier und wählen Sie Ihr bevorzugtes Programm aus: