Gut 7,1
basierend auf 8393 Bewertungen

Neueste Bewertungen

Filtern nach Reisetyp:
Gut



8393 Bewertungen
  • Hotel Zustand/Sauberkeit 7,5
  • Einrichtungen 6,5
  • Lage 8,8
  • Zimmerkomfort 7,0
  • Service 7,0
  • Preis-Leistung 6,8
  • Verpflegung 5,7
Sortieren nach

Ji aus Australien
Alleinreisender
Standard Einzel
Buchte im April 2016 2 Übernachtungen
No window rooms
1st, When I arrvied, they just give me a room WITHOUT any windows by saying" room is depends on the availabilities”, but what I paid the room with windows and there is no information such as " the room will be no window“ when I made the booking. And the receptionist did not say anything like sorry, not mention to offer discount at all!!!!. 2nd, the room is quite different from the pictures, very small and the aircon is facing the bed very closely: so if I let the aircon on, it will be too cold, if I turn it off, it will be extremlly hot, since the room is too samll, no window, no air. I waked up 2-3 times/ night to turn on the aircon, such a bad treatment for me! 3rd, the Wifi is too bad to connect and I would not even want to go to ask the receptionist who is very unhappy when facing customers. WOULD NOT STAY or RECOMMEDATE this hotel, bad customer service!!
Bewertet am 19 April 2016

SUTASINEE aus Thailand
Paar
Executive Zimmer
Buchte im April 2016 3 Übernachtungen
Good Location
Executive Room size is nice. Good location and near many shopping area, easy to find food.
Bewertet am 19 April 2016

SURESH aus Indien
Gruppe
Standard Queen
Buchte 1 Übernachtung im April 2016
Good location , tiny rooms, tiny tiny rooms
Good location , tiny rooms, Didn't have enough space to keep the luggage a too . Too small.
Bewertet am 19 April 2016

partsakorn aus Thailand
Gruppe
Deluxe Queen
Buchte im April 2016 2 Übernachtungen
Good location but room is too small
Good location but room is too small
Bewertet am 19 April 2016

Thunyaporn aus Thailand
Paar
Deluxe Queen
Buchte im April 2016 3 Übernachtungen
Nice hotel
Very good location.
Bewertet am 18 April 2016

Hei aus Hong Kong
Alleinreisender
Deluxe Queen
Buchte im April 2016 3 Übernachtungen
Generally okay
The sound-proof of the room is disappointing. I can hear luggages rowing at the corridor every morning and people talking at night, i mean midnight. the staff there are nice and the cleanliness of the room is good. Not much channel for TV. The room is so small that i rent a deluxe double room which is originally for two people. I go there alone and i find that the room is too small even for one person. My luggage cannot open in full on ground. the location is good with nearby MRT station. All the attractions like temples, merilion park, gardens by the bay are within walking distance.
Bewertet am 16 April 2016

PAKHIN aus Thailand
Geschäftsreisender
Standard Queen Zimmer
Buchte 1 Übernachtung im März 2016
business
so good location
Bewertet am 16 April 2016

stefan aus Norwegen
Paar
Executive Zimmer
Buchte im April 2016 7 Übernachtungen
disappointing
We travel a lot, the last year we have stayed in Copenhagen, Paris, kuala lumpur, and Singapore, and we always budget the same for accommodation. Not staying in Singapore before this might be a good deal, but if thats the case we will put some more money into it and go with another hotel next time: Comparing it to other cities of the world this was a bad hotel for money paid, just not good enough.
Bewertet am 15 April 2016

Ryan aus Malaysia
Paar
Standard Queen
Buchte 1 Übernachtung im Februar 2016
Good Stay
The design of the hotel is cool.
Bewertet am 14 April 2016

CHIA aus Singapur
Geschäftsreisender
Superior Queen
Buchte im April 2016 5 Übernachtungen
Near Chinatown MRT station.
Many eating places
Bewertet am 14 April 2016


1

Wählen Sie Ihr Treueprogramm

Klicken Sie am oberen Ende der Seite auf PointsMAX und wählen Sie eins von vielen beliebten Fluglinien- und Treueprogrammen.

2

Wählen Sie ein Zimmer mit Punkten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Erhalten Sie bis zu 4900 Punkte

Jedes berechtigte Zimmer zeigt Ihnen die Punkteanzahl an, die Sie bei Ihrer Buchung erhalten.

3

Melden Sie sich an und erhalten Sie Punkte!

  • Mitgliedschaftsnummer des Programms
  • Ich tätige diese Buchung für jemand anderen.

Geben Sie während des Buchungsvorgangs die Mitgliedschaftsnummer des von Ihnen ausgewählten Programms an. Sie erhalten die Punkteanzahl, die Ihnen bei der Buchung angezeigt wurde, sobald Sie ausgecheckt haben. Es ist ganz einfach!

Beginnen Sie hier und wählen Sie Ihr bevorzugtes Programm aus: