Zu den Hotelinformationen

Fantastisch 8,2
basierend auf 182 Bewertungen

Neueste Bewertungen

Art von Reisenden auswählen
Fantastisch



aus 182 Kritiken
  • Hotel Zustand/Sauberkeit 8,6
  • Einrichtungen 7,6
  • Lage 8,6
  • Zimmerkomfort 8,3
  • Mitarbeiter 8,2
  • Preis-Leistung 7,9
  • Verpflegung 7,5
Sortieren nach

Ziyun L. aus Südkorea
Familie mit Kleinkindern
Buchte April 2016 2 Übernachtungen
Pleasant stay
Nice location in the city centre. Staff were very friendly and helpful. Room wasn't big, but enough for the two of us. Was a bit surprised that they only provide soap, body shampoo and moisturiser in the toilet.
Bewertet am 02 Mai 2016

John M. aus Vereinigtes Königreich
Paar
Buchte April 2016 2 Übernachtungen
Neat stay at Movatel
Ideal location for what we wanted - waterfront museums, rugby and cable car. We arrived early evening on the ferry and hired a car - finding the hotel and parking was intimidating to us UK visitors . Parking is in nearby car park - we should have got a cab and picked a car up when we left. Breakfast was great and lift down to Lambton Quay a real bonus. Room was high quality and modern.
Bewertet am 25 April 2016

eric L. aus Hong Kong
Paar
Buchte eine Übernachtung im März 2016
Satisfactory
Neat and tidy
Bewertet am 20 April 2016

Celeste S. aus USA
Paar
Buchte eine Übernachtung im Januar 2016
Didn't honor room confirmation or try to help
We showed up to this hotel after 36 hours of traveling and specifically stated we would be arriving late. When we arrived, not only did they have NO rooms available they then told us it was not their fault. Rather we should take it up with Agoda and they were under no obligation to honor our stay. After a long argument the manager finally called a sister hotel a few blocks away and told us it was a similar hotel (however, it was 2 stars vs their 4 stars). Not only this, but he said we should not expect to be reimbursed the difference in hotel price. Novotel staff is the most unfriendly and worthless hotel staff I've ever met.
Bewertet am 02 Februar 2016

Soo S. aus Südkorea
Familie mit Kleinkindern
Buchte eine Übernachtung im Januar 2016
It was good
Everything was fine.Clean room and great location. Food was ok but not many choices.Some of front desk staff was quite dry.
Bewertet am 28 Januar 2016

Soo S. aus Südkorea
Familie mit Kleinkindern
Buchte eine Übernachtung im Januar 2016
It was good
Everything was fine.Clean room and great location. Food was ok but not many choices.Some of front desk staff was quite dry.
Bewertet am 28 Januar 2016

Ying A. aus Australien
Paar
Buchte Januar 2016 2 Übernachtungen
Basic accommodation but great hospitality!
Very basic accommodation and distant from town centre, but can't knock the great hospitality and service quality of the managing couple :-) !
Bewertet am 24 Januar 2016

Hideki K. aus Japan
Familie mit Kleinkindern
Buchte Januar 2016 2 Übernachtungen
Just Okay
Clean, Friendly staff, and location
Problem 1: Safe Box did not work on two rooms. Resolved straight away by friendly staff. Problem 2: Phone did not work between rooms and I did not ask to fix it anyway.
Bewertet am 05 Januar 2016

stephen G. aus Neuseeland
Familie mit Kleinkindern
Buchte eine Übernachtung im Januar 2016
Location, comfort
I loved the location right in the centre of town, the two big double beds ons the rooms were ideal for when traveling with a young child, the staff we very knowledgeable and friendly.
My stay at the Novotel was very good I have stayed here several times and will continue to do so. Everything is as you would expect it to be for a four star hotel. The breakfast is good and the rooms are nice. My only small complaint is that the parking is limited and not free however there is a public car park right next door which the Novotel have an arrangement with and it costs NZ$ 20 per day.
Bewertet am 05 Januar 2016

Joel M. aus Philippinen
Paar
Buchte eine Übernachtung im Dezember 2015
Accessible to town and many other tourist spots
location is best
it was good
Bewertet am 01 Januar 2016


1

Wählen Sie Ihr Treueprogramm

Klicken Sie am oberen Ende der Seite auf PointsMAX und wählen Sie eins von vielen beliebten Fluglinien- und Treueprogrammen.

2

Wählen Sie ein Zimmer mit Punkten

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Erhalten Sie bis zu 4900 Punkte

Jedes berechtigte Zimmer zeigt Ihnen die Punkteanzahl an, die Sie bei Ihrer Buchung erhalten.

3

Melden Sie sich an und erhalten Sie Punkte!

  • Mitgliedschaftsnummer des Programms
  • Ich tätige diese Buchung für jemand anderen.

Geben Sie während des Buchungsvorgangs die Mitgliedschaftsnummer des von Ihnen ausgewählten Programms an. Sie erhalten die Punkteanzahl, die Ihnen bei der Buchung angezeigt wurde, sobald Sie ausgecheckt haben. Es ist ganz einfach!

Beginnen Sie hier und wählen Sie Ihr bevorzugtes Programm aus: